O mnie

Karolina
Słupsk, Pomorskie, Poland
Wyświetl mój pełny profil

Janka

Janka

Obserwatorzy

Tu zaglądam

Obsługiwane przez usługę Blogger.
wtorek, 3 maja 2011

Wyniki!!!

Właśnie wróciłam do domu i chcę szybko ogłosić wyniki. Wylosowałam jeszcze trzy osoby, którym podaruję kilka zestawów serwetek. Mam nadzieję, że się przydadzą. :D
Nagroda główna trafia do:
  Aga robie-bo-lubie

Aga robie-bo-lubie pisze...

Nie przepuszczę żadnej okazji na zdobycie serwetek.
Staję w kolejce, bo wiem, że to mnie chcesz wylosować ;-))))Swoją drogą, świetne decou tworzysz!

A kolejne wylosowane osoby to:

Alicja, Ewa i Ewi=)

Wszystkim zwycięzcom gratuluję i czekam na maile z adresami. :)

9 komentarze:

barbaratoja pisze...

Mam nadzieję,że majówka mimo zimna była udana;-)
Gratuluję wylosowanym!

Karolina pisze...

Udana, udana. Dziękuję :)

Marlen pisze...

Gratuluje:)

kaska-1970 pisze...

Gratuluję. Warto było grać. Zapraszam do siebie na moje pierwsze candy

E_w_i =) pisze...

czyżby to ja? ;D bardzo się cieszę zaraz wyślę adres do wysyłki ;**

Aldona pisze...

Gratuluję i pozdrawiam :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aga robie-bo-lubie pisze...

AAAAAAAAAAle super ;-))))))))))))))
Mój mail to:
aguszka2@o2.pl

Ależ się cieszę!
Dziękuję za świetną zabawę!

Zuza pisze...

Witaj :)
miałabyś może ochotę na wymiankę? Szukam osób chętnych na kamyczki i srebro albo na biżuterię :) W zamian poszukuję wszystkiego do decoupage'u oraz drewnianych korali, tasiemek, sznurków woskowanych i niektórych elementów miedzianych/ciemnych do biżuterii :)

Prześlij komentarz