O mnie

Karolina
Słupsk, Pomorskie, Poland
Wyświetl mój pełny profil

Janka

Janka

Obserwatorzy

Tu zaglądam

Obsługiwane przez usługę Blogger.
czwartek, 31 marca 2011

Candy, Candy!!! Zapraszam


Candy Zapraszam
Regulamin: Candy trwa do 30 kwietnia, a losowanie odbędzie się
1 maja!!! 
Wystarczy tylko: 

  1. Zostawić komentarz pod tym postem i zadeklarować chęć wzięcia udziału w majowym losowaniu.
  2. Zamieścić moją podlinkowaną "Candową" fotkę na swoim blogu (jeśli go posiadasz), jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw w komentarzu swojego maila.
  3. I ostatnie, najważniejsze. Wielkie oczekiwanie!!!
  4. Życzę szczęścia!!! 



100 komentarze:

koty blog pisze...

To ja zapisuje się jako pierwsza:)

Martiq17 pisze...

A ja jako druga. Zawsze marzyła mi się taka pasja jak Twoja. Do niedawna nawet nie wiedziałam co to jest decoupage,a nawet nie wiedziałam o jego istnieniu...(gdyby nie blogi Ayadeco ma niewiedza trwałaby dalej).
A co mi tam,zaryzykuję-pomyślałam. Więc ryzykuję z pełną świadomością,że nie mam szans. Szczęście rzadko mi sprzyja w konkursach,a szczególnie losowaniach.

Serdecznie pozdrawiam
Małolata ;D <---lubię się poniżać :)
Marta
___
www.pamietnik-martiq17.blogspot.com

Anna pisze...

To ja jako trzecia
judyta84@gmail.com

agulek pisze...

przydałby mi sie taki zestawik :-)
agulek.4@wp.pl

Anonimowy pisze...

Tworzysz prześliczne prace, które są dla mnie wyzwaniem, niestety ja dopiero poznaję ten świat. Serdecznie pozdrawiam i ... też się zapisuję Bea
wasiakbeata@wp.pl

pogodna rudbekia pisze...

Ustawiam się też w kolejce po takie cudowności.

decomarrys pisze...

Bardzo chętnie się zapisze, taki podarek to skarb dla każdego zajmującego się decoupage.

Miriamart pisze...

Zgłaszam się do zabawy :) http://pracownia-decoupage.blogspot.com/

justysias7000 pisze...

Ja też spróbuję:)
Pozdrawiam:)

Dzieła Madame pisze...

Zgłaszam sie:) takie słodkie candy na pewno się przyda w moich próbach decu:) pozdrawiam

Anna pisze...

A i ja bym chciała wreszcie zaznać szczęścia i chwili radości z powodu wygranego candy,tak więc ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na werdykt.
andziulkaaug@gmail.com

amelka pisze...

To będzie moje kolejne Candy i mam nadzieję, że tym razem może uda mi się.
Co do twoich prac to jestem lekko onieśmielona. Bardzo mi się podobają wszystkie prace, są w moim stylu czyli zdecydowanie nie przesadzone:)
Zapraszam na mojego bloga:)
http://decouamelka.blogspot.com

kasiuleczka pisze...

oj joj joj jaka sterta serwetek, ja sie na nie koniecznie zapisujeeeee!!!http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

Haft i Patchwork pisze...

Chętnie ustawię się w kolejce. Pozdrawiam.

ita01 pisze...

Może los się do mnie uśmiechnie, pozdrawiam :)

Jotkaa pisze...

I ja ustawiam się w kolejce ;)
http://jot-kaa.blogspot.com/

Edzia pisze...

to następny łakomczuch do kolejeczki:) przy okazji zapraszam na swoje CANDY na www.edzia-goodies.blogspot.com :) pozdrówcia*

Anonimowy pisze...

Ehhh twoje herbaciarki są śliczne ,jestem w nich zakochana w szcególności w tej ostatniej ..... gdyby i mi udało się coś takiego wyczarować .... Pozdrawiam serdecznie z Poznania MONIKA i ustawiam się w kolejeczće po to candy ;) wt333@o2.pl

Unknown pisze...

Kolejka wielka ale widzę że warto, więc i Ja staję w kolejce z nadzieją na wygraną :)

http://myartpasion.blogspot.com/

Pisara pisze...

I ja i ja :)

curiously pisze...

Ja też, ja też! :)

Anonimowy pisze...

Rany śliczne prace ja dopiero raczkuję w temacie. Zapisuję się do kolejki :D pozdrawiam

aga8467@tlen.pl

agak pisze...

Decou-przydasiów nigdy za dużo. A u Ciebie takie wspaniałe cukierasy, że ustawiam się w kolejce :-)
Pozdrawiam
agak
mikimat2@wp.pl

Julia✂ Skrebniova pisze...

I ja z przyjemnością spróbuję!!! http://olkajulka.blogspot.com/

Wiedźma pisze...

Uwielbiam serwetki :) dlatego zapisuję się koniecznie :) Pozdrawiam :*

Madziorkowe pomysły pisze...

Ustawiam się w kolejce i już teraz życzę Wesołych Świąt:)
Pozdrawiam
Magda
http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

dwór książek i słów pisze...

Ja także staję w kolejce po te wspaniałości:) Pozdrawiam!!!

Ela 17 pisze...

ja tez sie zapisuje

vivi22 pisze...

to ja jako numer 32 się zapisuję. Zbieram sie do decoupagu i jestem już bliżej niż dalej :) Wiem już co i jak tylko materiały muszę zgromadzić. Zapraszam na candy do mnie www.paciaciakowo.blogspot.com

wikifiki pisze...

Mimo że kolejka bardzo bardzo długaśna sie zrobiła i Ja sie ustawie w kolejce po takie cudowne cukieraski.Mam zamiar zacząć przygode z dequ wiec sie przydadzą.
Pozdrawiam Koleżanke z jednego miasta.

wikifiki13@gmail.com

E_w_i =) pisze...

I ja się chętnie zapiszę na te słodkości :)
Niedawno zaczełam tworzyć więc się przydadzą ;)
Pozdrawiam

ania.n pisze...

Cudowne slodkosci z checia zapisze sie i ja na nie
ania_reg@poczta.onet.pl

Anonimowy pisze...

Fajne candy, nigdy jeszcze nie bawiłem się w decoupage, ale jak bym wygrał, to na pewno bym to zrobił.czesiek8@buziaczek.pl

Ulkaaz pisze...

Na takie piękności i rzeczy przydatne w ozdabianiu tą technika ja też jestem chętna:)
http://www.ulaihaft.blogspot.com/

Unknown pisze...

No oczywiscie zapisuje sie z mi£a checia na candy...
zapraszam do mnie magdamkozicz.blogspot.com

prawdziwadoris pisze...

Łał...szybko się zapisuję, mam ogromną chęć zrobienia czegoś w tej technice więc będzie to bodziec do tego pierwszego razu.
Pozdrawiam

kaska-1970 pisze...

Decoupage? Zawsze jestem łasa na takie cukierasy. Zapisuję się. Pozdrawiam

Zuza pisze...

oo i ja :) materiałów do deku nigdy za wiele ;-)))))

Ewa pisze...

I ja się z chęcią zapisuję. Wielkie oczekiwanie będzie najtrudniejsze :)
Pozdrawiam serdecznie.
Ewa :)

decou-galeryjka pisze...

oj, przydałoby mi się szczęście - candy niezwykle kuszące... pozdrawiam serdecznie!

Muszelka pisze...

Uwielbiam decupage i bardzo chciałabym się nauczyć tej techniki więc spróbuje szczęscia w losowaniu :)

Pozdrawiam

http://muszelka27.blogspot.com/

Decogaleria pisze...

Serwetek zawsze mi brakuje, a tu aż 30. Z chęcią stanę w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

Agnieszka Sylwia pisze...

Zapisuję się i ja, może tym razem się uda !

Margoliczka pisze...

ja chcę ! :D a nóż widelec :)
pozdrawiam

Marta pisze...

Może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie:) bardzo bym się cieszyła!pozdrawiam;)
m.kuternowska@gmail.com

kamarek pisze...

Mam ogromna ochote na sprobowanie decoupage.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się morelka15onet.pl

Książki - inna rzeczywistość pisze...

przepraszam napisałam w poprzednim zły adres morelka15@onet.pl

Przepraszam

Mysia pisze...

Po takie słodkości to ja także się ustawiam ;o)
Pozdrowienia z Krakowa ;o)
Mysia

http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

Marlen pisze...

Takie cukiery, że musze w stanąć w kolejce i liczyć na szczęście:) Pozdrawiam

Kasia pisze...

sprawdzę czy mam szczęście :)

Anmiodzik pisze...

z miłą chęcią zaczekam na wyniki.. staję w kolejce i pozdrawiam

Alusiek7 pisze...

to i ja poszukam szczęścia....
pozdrawiam alusiek7@o2.pl

Karolina pisze...

również się zapisuję,
nagroda bardzo smakowita:)

Agula pisze...

I ja z chęcią zapiszę się na takie słodycze wspaniałe!:)
Pozdrawiam serdecznie!

Agnieszka pisze...

wylosuj nr 58 :), będę za siebie trzymać kciuki

Jakubus pisze...

i ja chcę się zapisać

Pupasena pisze...

И меня запишите :)
ССылка на правой пнели моего блога http://pupasena-vishivajumechty.blogspot.com/

kotfanka pisze...

może mi się uda, tak na dobry początek mojej przygody z decoupage ;)

Julia pisze...

mi też się marzy zwycięstwo:)
julka.julia1985@gmail.com

katka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
kati.sc625@interia.pl

mamine-cuda pisze...

Melduję gotowość do wzięcia udziału w majowym losowaniu:) Pozdrawiam http://mamine-cuda.blogspot.com/

Madzik pisze...

Cudne candy, aż chce się wygrać:)

LavInArt pisze...

Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

allbymyself pisze...

W takim razie i ja staję w kolejce po słodkości:D Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
http://manufakturka-mb.blogspot.com/

Kathinna pisze...

Marzenie, mnie coraz bardziej do tego ciągnie, mam już kilka serwetek, lakier czeka na użycie, więc zestaw jak dla mnie idealny :)

Wiewióra pisze...

Piękne słodkości :) zapisuje się więc i ja :)

AM2308 pisze...

ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

i ja też ustawiam się w kolejce i marzę o zwycięstwie ;)
marta_stapor@wp.pl

Unknown pisze...

hmm, może udział w candy doda mi odwagi i sama wreszcie popróbuję sił w decoupagu...? Papier ścierny, klej, papier ryżowy, skrzyneczka - wszystko czeka, tylko ja się jeszcze ociągam... (
(meisje00@gmail.com)

Ewa-Filomenka pisze...

Ciekawy blog,super candy,no muszę się zapisać:))

Britta pisze...

Ja tez się nie mogę oprzeć:)
lillyrose.britta@gmail.com

Unknown pisze...

Fajne candy! zapisuję się z ochotą!

laleczkowo to i owo pisze...

jeszcze ja :-)

Eve pisze...

I ja się zapisuję :-)

Decorka pisze...

ustawiam sie w tej dlugasnej kolejce :*

Aldona pisze...

Przepiękne cuda tworzysz. Narazie się przyglądam, ale niebawem zacznę. Liczę na szczęście u Ciebiei motywację do tworzenia w tej technice. Oczywiście zapisuję się. pozdrawiam
http://mapassionart.blogspot.com

Asia pisze...

Zapisuję się z wielką chęcią:) Pozdrawiam

Maria pisze...

marne szanse na wygrana, ale i tak ustawiam sie w ogonku

Karkakg pisze...

i ja jeszcze chętna, a co :)
Pozdrawiam!

Sylwia pisze...

To ja również się dopisuję :)

психолог Гринкевич Татьяна pisze...

Здравствуйте. Я являюсь поклонницей Ваших работ. Они великолепны! Хочу участвовать и я в розыгрыше.

психолог Гринкевич Татьяна pisze...

http://rudik26.blogspot.com/

barbaratoja pisze...

Zaczynam próby w decoupage, oj przydałyby się serwetki;-)

zainspirowana pisze...

jeszcze ja! może się uda... :)

ela107 pisze...

Choć kolejka dłuuga ustawiam się bo szczęściu trzeba pomagać:)

Iskierka pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce po takie wspaniałości:)

Gośka pisze...

I ja się dopisuję do wielkiego oczekiwania :-)
http://zyrafowo.blox.pl/html

Olu pisze...

To ja też chcę :) Zapisuję się :)
Pozdrawiam,
Ola

Aga robie-bo-lubie pisze...

Nie przepuszczę żadnej okazji na zdobycie serwetek.
Staję w kolejce, bo wiem, że to mnie chcesz wylosować ;-))))Swoją drogą, świetne decou tworzysz!

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się zapisuję :).

Scar pisze...

Zapisuję się! :)
scarabae@tlen.pl

Unknown pisze...

ja też się zapisuję, może mi szczęście dopisze? pozdrawiam!!!!

madzia pisze...

to ja też spróbuję:)
magdalenas7000@interia.pl

Kreatywne plecionki pisze...

Spróbuję szczęścia , może tym razem się do mnie uśmiechnie , POZDRAWIAM

Anonimowy pisze...

Ostatnie dni na wciągnięcie się na listę.
Bardzo wiosenne to Twoje candy i jakie słodkie :)
Spróbuję szczęścia. Cieplutko pozdrawiam.
mikr13@wp.pl

ThimbleLady pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Beautiful blog and candy :) I would love to participate in the draw. I'm viewing your blog through google translation, hope i understood right.

Anonimowy pisze...

Zapisuję się na candy, mój e-mail paulina74@wp.pl jestem początkującą bloggerką i decoupage'rką, mój blog: http://decoupageomania.bloa.pl/

Anonimowy pisze...

witam serdecznie!Mam na imię Monika jestem ze Zgierza mój blog dopiero powstaje ale czemu mam nie wziąc udziału w Candy ...;-)Ciekawy blog,świetne prace wkrótce zaproszę do siebie.Pozdrawiam.
monika1124.83@o2.pl

Prześlij komentarz